תנו כבוד לשנות התשעים!

גם אם לא נולדתם בניינטיז, אי אפשר שלא להתאהב בסגנון עיצובי השיער ששלט באותה תקופה ואיזה מזל שהם חוזרים אלינו הקיץ!

עוד ועוד סגנונות אייקוניים מעולם עיצובי השיער עושים קאמבק אל המציאות האופנתית של ימינו והפעם – שנות התשעים.  גם אם עוד לא נולדתם אז (או אפילו עוד לא הייתם בתכנון), תשמחו לגלות כי בכל קורס תסרוקות תוכלו ללמוד איך לעצב את השיער בסגנון נפוח בדיוק כמו אז ואיך להשתמש באביזרי שיער שהיו פופולאריים באותה תקופה, בה ההורים שלכם היו אלה שנחשבו ל"מודרניים/גזעיים"…  אין ספק כי הלוק של שנות התשעים  חוזר כעת בגדול ומביא איתו מסע נוסטלגי שמשלב בין העבר להווה, סוג של רעננות וחדשנות לצד תחושת היכרות נעימה, עבור חלק גדול מאיתנו.

אחד הסגנונות הבולטים שחוזרים להיות אופנתיים ופופולאריים הוא התספורת המפורסמת של ג'ניפר אניסטון בתפקידה כרייצ'ל בסדרה "חברים". תספורת זו, שזכתה לכינוי "The Rachel", התאפיינה בשכבות מדורגות סביב הפנים ונפח בחלק העליון של הראש. מעצבי השיער הכי חמים לקחו את עיצוב הבייסיק של התספורת המיתולוגית הזאת והפכו אותו למשהו טרי ועכשווי תוך התאמתו לסגנון ולטעם הקהל של ימינו, כך שלנו לא נותר אלא  לדמיין את זה כמו גרסת רמיקס מטורפת לתספורת קלאסית:  אותן שכבות שיער עדיין קיימות אבל הטוויסט האופנתי הותאם לתקופת 2024.

ומה  קורה בתחום האקססוריז? הקליפסים הצבעוניים שפעם היו "רק" פונקציונליים ושימשו לאיסוף השיער ולא יותר מזה, מהווים כעת את הסטייטמנט הכי לוהט! לא מעט מעצבי שיער מפורסמים  משלבים אותם בכל מיני סייזים וצבעים מטורפים, הופכים אותם לחלק בלתי נפרד מהלוק הכולל, מה שהופך את הפלסטיק ה"כביכול" זול הזה לסוג של תכשיט לשיער, אבל עם אמירה הרבה יותר קולית ועכשווית.

ואיך אפשר לשכוח את הסקרנצ'יז (או בעברית צחה – גומיות בד) העבות?  הן חזרו בענק והפעם הן לא רק לשימוש על השיער:  מלבד התפקיד הקלאסי שלהן לצורך איסוף השיער לקוקו גבוה או נמוך, נשים רבות פשוט עונדות אותן על היד כצמיד טרנדי וכך משיגות שתי תוצאות אופנתיות באמצעות  גומייה פשוטה אחת.

המגמה הזו של חזרה לסגנונות שנות ה-90 מראה לנו עד כמה האופנה היא תחום מחזורי ועד כמה משמעותי הרצון של הדור הצעיר לחוות מחדש את הסגנונות שראו בתמונות ישנות או בסדרות טלוויזיה קלאסיות.  עם זאת, החזרה הזו אינה העתקה מדויקת, אלא פרשנות מודרנית המשלבת את הישן עם החדש.

לכן, זו ההזדמנות המושלמת שלכם לשחק עם הסטייל, לערבב בין הישן לחדש ולהראות שאתם הכי אין על הטרנדים החמים. אז קדימה, תתחילו לחפור בארון של אמא ולחפש אביזרי שיער מגניבים של פעם ובמקביל לא לשכוח לרפרש את הפינטרסט – כי שנות ה-90 הן הדבר הכי חם בעונה הסופר חמה של הקיץ הנוכחי!  

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן