מאט איז אאוט

איפורי השפתיים של הקיץ מתאפיינים בברק וכמה שיותר אז תשכחו מהשפתונים נטולי הברק  ובואו לזהור

אין כמו תחום האיפור כדי להתבלבל משפע הטרנדים שנכנסים אל חיינו, יוצאים מהם ומתחלפים עם ההיפך הגמור מהם, כל זאת לפעמים אפילו תוך כמה שבועות בלבד. בכל קורס איפור מקצועי ניתן ללמוד על מגמות האופנה בתחום ולהבין עד כמה מדובר בנושא וורסטילי שמסרב להירגע או לנוח, אפילו לא לרגע.

איפורי השפתיים מהווים דוגמה נהדרת להמחשת העניין והשינוי המרענן שאנו רואים הקיץ בתחום גורם למהפך מעניין: שפתוני המאט, שהיו כה פופולריים בשנים האחרונות, מפנים את מקומם לטובת מראה מבריק ורענן יותר, שמתכתב עם המראה הצעיר והרענן והצורך להדגיש את נפח השפתיים שנעשה כה פופולארי לאחרונה.

גלוס דובדבן לרכישה באתר ירין שחף

הגלוס (שנחשב בחודשים האחרים לגמרי "אאוט"), עושה קאמבק וחוזר אל חיינו, תוך שהוא מתקבע כאחר ממוצרי ה"מאסט" וכאחד הטרנדים האיפוריים החמים ביותר בקיץ הזה. הוא נראה נהדר עם כל לוק שתבחרו, החל מהאיפור הטבעי ועד למראה הדרמטי.

בעונה הנוכחית  אנו עדים למגמת הברק הטבעי שמביאים איתם הגלוסים השקופים, או אלה שמתאפיינים בגוון עדין שמעניק מראה שפתיים לח ובריא, מה שמתאפשר בעזרת שימוש פשוט בליפ-באלם (שפתון לחות). 

ליפ באלם לרכישה באתר ירין שחף

טרנד נוסף שניתן להבחין בו הינו המראה המטאלי שחוזר אלינו עם שפתונים בעלי גימור זהב או כסף שמוסיפים נגיעה של זוהר למראה האיפור הקייצי. אם כל זה לא מספיק, אז בעונה הזו מצטרפים אלינו השפתונים הקרמיים בעלי המרקם העשיר והגימור המבריק, כך שלכל מי שרוצה לאפר את השפתיים נותר רק להחליט במה לבחור.

למרות ששפתוני המאט יוצאים מהאופנה בקיץ הנוכחי אין זה אומר שצריך לרוץ ולהיפטר מהם, אלא ההיפך:  ניתן בהחלט לשדרג את המראה שהם מעניקים על ידי מריחת גלוס או שמן שפתיים מעל השפתון עצמו, מה שיבטיח מראה עדכני ובכל מקרה, זו הזדמנות מצוינת לנסות גוונים וטקסטורות חדשות ולהתרענן במראה שמכתיב הטרנד החדש.

שמן שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

אם הזכרנו את הגלוס, זו הזדמנות מצוינת להכיר מחדש את מה שנחשב לכוכב האיפור של הקיץ, זה שמעניק לשפתיים מראה זוהר, טבעי וסקסי. אם בא לכם שמראה השפתיים שלכם יהווה את הפוקוס של הלוק, אל תחששו להתנסות בגוונים ומרקמים שונים של גלוס וליהנות מכל יתרונותיו:

גלוס מבריק לרכישה באתר ירין שחף

מראה טבעי ובוהק: הגלוס יודע להעניק לשפתיים מראה טבעי ובוהק, כאילו יצאתם זה עתה מהים. הוא משקף את האור ומעניק נפח לשפתיים, מה שהופך את המראה שלהם לאטרקטיבי במיוחד.

מרקם קליל ונוח: תשכחו מהגלוסים הדביקים והכבדים  של פעם:  הגלוס של היום נחשב לקליל במרקמו ולקל למריחה. הוא אינו מייבש את השפתיים ומתאים לשימוש בכל שעה של היום ולקראת כל אירוע.

מגוון רחב של גוונים: תוכלו להשיג היום גלוסים בכל מיני צבעים:  החל משקופים או שקופים למצחה ועד לצבעוניים ועזים, מה שיוכל לדייק את מראה האיפור אליו תרצו להגיע

פריימר שפתיים לרכישה באתר ירין שחף

איך תמרחו את הגלוס בצורה מושלמת?

  1. הכינו את השפתיים:  לפני שאתם מורחים את הגלוס, הקפידו למרוח פריימר שפתיים
  2. בחרו את הגוון הנכון: השתמשו בגוון גלוס שיתאים לצבע העור שלכם ולמראה הכללי שאתם רוצים ליצור.
  3. מריחו שכבה דקה של גלוס – על מנת למנוע תחושה דביקה.
  4. אל תהססו לשלב עם מוצרי איפור אחרים: זכרו כי תמיד תוכלו לשלב את הגלוס עם שפתון מט כדי ליצור מראה מעניין ומיוחד.
1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן