הירוק היום ירוק מאד

קבלי את כל הצלליות שיגרמו לעיניים שלך להיראות ירוקות יותר

לא כל אחת נולדה עם עיניים ירוקות אבל כל עין יכולה להיראות יותר ירוקה בעזרת הצלליות הנכונות.   בגלל שרק 2% מהאוכלוסייה העולמית בורכו בעיניים בגווני הירוק, הצבע הנדיר הזה נחשב לכמעט בלתי מושג, אבל הנה ההפתעה: אם קמת בבוקר עם חשק לעיניים שתיראנה ירוקות אבל את לא בעניין של להרכיב עדשות צבעוניות, יש פתרון.  גם אם למדת בקורס איפור מקצועי וגם אם עדיין לא,  כדאי לדעת כי קיימות צלליות שמבליטות את הפיגמנט הירוק של העין כך שהוא "יקפוץ" החוצה מיד בתום האיפור.

אז נכון שלאיפור אין חוקים, אבל לכולנו ידוע כי אותם צבעים ניגודיים אשר מסייעים לנו בתיקוני גוונים בעיתיים בעור, ואשר באמצעותם אנו מנטרלים פיגמנטציות /אדמומיות/כהויות בעור הפנים- הם אלה אשר מסייעים לנו להבליט את גווני העיניים, רק שהפעם אנו לא משתמשים בהם לצרכי ניטרול אלא להבלטה.

פלטת צלליות לרכישה באתר ירין שחף

במילים אחרות, כשנרצה להבליט גוון עיניים מסוים, נבחר להשתמש בצבעי איפור מנוגדים לצבע העין ע"מ ליצור קונטרסט כמה שיותר קיצוני. בדרך זו יובלט צבע העיניים למקסימום האפשרי.

ברמת העיקרון בלבד, אנו אמורים להתחשב באותו "גלגל צבעים"   ולבחור תמיד לאפר בצבע הנוגד את צבעה של העין, על מנת שזה יובלט. רק מה? האופציה הזו אינה מתאפשרת תמיד ויחד עם זאת, הנה כמה כללי בסיס "יבשים" להבלטת הגוון הירקרק של העין:

פלטת צלליות לרכישה באתר ירין שחף

עיניים ירוקות יובלטו באיפור באמצעות שימוש בכל  גוון המכיל אדום: סגולים, ורודים, אפרסקים, חומים אדמדמים ועוד.

גם אם העיניים שלך אינן ירוקות אבל מתאפיינות בגוון חום דבש (הייזל) , ניתן להבליט אותן על פי רצוננו: אם יאופרו בגוונים המכילים אדום, הן תיראנה  בסופו של דבר יותר ירקרקות. אם יאופרו בכל גוון אחר- הן תיראנה יותר חומות.

פלטת צלליות לרכישה באתר ירין שחף

אז נכון, לא להרבה מאיתנו יהיה האומץ להתאפר בצללית אדומה או ורודה חזקה, אבל כדאי לזכור תמיד שבחירה בצללית אדומה לא חייבת להיות בגוון האדון הנועז ביותר, זו יכולה להיות צללית בגוון ורוד בהיר , בורדו וכו'.

צללית אדומה לרכישה באתר ירין שחף
1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן