איפור ותאורה – בואו נשפוך על זה אור
בתאורה אדומה – אדום נעלם, כתום מתבהר, צהוב הופך ללבן, ירוק מתכהה, כחול הופך לאפור כהה, וסגול מתכהה לגוון שחור. בתאורה צהובה – אדום לא
איפור יפני – פנים של בובה, נפש של אמנית
מתחילים מהמקורות…. מתוקף היותנו בית ספר, נתחיל בהיסטוריה. המקור לאיפור יפני הן הגיישות – מארחות יפניות מסורתיות, אשר התחילו להופיע במאה ה-18. הפירוש המילולי של
חנות איפור קטנה ומטריפה
בבית הספר החדש והמשופץ של ירין שחף שוכנת חנות קטנה ומטריפה, מלאה במוצרי איפור מקצועי מהארץ ומהעולם. בעקבות המעבר לחנות החדשה אנו יוצאים במבצע מיוחד,
עיניים חתוליות – איך יוצרים את זה?
באיפור עיניים חתוליות הרעיון הוא ליצור אשליה של מראה עין אלכסוני. כך מאפרים כדי להשיג זאת: מורחים אייליינר מהקצה הפנימי של העפעף העליון, ומעבים בהדרגה
צבע הצללית וצבע העיניים – חשוב להתאים!
קיבצנו כמה טיפים "צבעוניים", שיאפשרו לך לבחור את צבע הצללית המתאים ביותר לצבע עינייך: שלושה זוגות צבעים הם הבסיס לתורה – אדום-ירוק, צהוב-סגול, כחול-כתום. אם
שותפים עסקיים – נכס חשוב להתחלה טובה
כבוגרי בית ספר לאיפור, שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע המשיקים לתחום איפור, הכרחי לקידומכם. שותפים אלו יהיו המתווכים בין כל בוגר קורס איפור כלות וערב
פרסום ברשתות חברתיות – עשו זאת בחוכמה!
אם ברצונכם לפרסם עצמכם כמאפר או מאפרת – הרשתות החברתיות יספקו לכם פלטפורמת פרסום ללא עלויות. אם תדעו להציג את עצמכם כראוי ברשתות כמו פייסבוק,
בוגרי בית ספר לאיפור – כך תעצבו כרטיס ביקור
בוגרי בית ספר לאיפור, כרטיס ביקור הוא גם כרטיס הכניסה שלכם לעולם העסקים. הקפידו בו על הכללים הבאים, ותיראו טוב מהרגע הראשון: סדר הדברים חשוב
אתר אינטרנט – לבנות עליו מהתחלה?
מאפר או מאפרת מתחילים יכולים לבנות על פרסום מפה לאוזן, שברוב המקרים נדרש לו זמן כדי לספק עבודות מרובות. לפיכך, ודאי לא יזיק לבנות על