שימי שמלה

נכון ששמלה לובשים, אבל בקיץ הזה תלבשו הרבה יותר שמלות ולו רק בגלל העובדה שמדובר בפריט האופנה הכי שווה שיש

השמלות בקיץ 2024 הפכו לפריט חובה בארון של כל חובבת אופנה, ולא במקרה.  סטייליסטים רבים, יועצי תדמית ובוגרי קורס סטיילינג ממליצים בחום על פריט הלבוש הזה שיודע לשלב בין נוחות, סגנון ותחושת חופש, מה שהופך את השמלה לפריט מבוקש ומועדף במיוחד בימים החמים. נדמה שאין צורך לשכנע אף אחת למה כדאי ורצוי ללבוש שמלה בקיץ ובכל זאת, הנה כמה יתרונות:

נוחות וקלות לבישה:
שמלות נחשבות לפריט לבוש נוח שמצריך פחות התאמות בהשוואה לבגדים אחרים. לבישת שמלה נחשבת לפעולה פשוטה וקלה ואין צורך לחשוב על שילובים בין חולצה למכנסיים.

וורסטיליות:
שמלות מתאימות כמעט לכל אירוע, ממראה פשוט יחסית  המיועד ליום עבודה ועד למראה מתוחכם שמתאים לאירוע ערב. ניתן לשלב אותן עם סנדלים שטוחים או נעלי עקב, להוסיף אקססוריז שונים, וכך לשנות את המראה בהתאם לצורך.

אוורור והתאמה למזג האוויר:
בקיץ החם, שמלות הן הבגד המושלם שמאפשר לעור לנשום ולגוף להרגיש נעים ומאוורר. הבדים הקלילים והשמלות המאווררות מהווים פתרון אידיאלי למזג האוויר הלוהט.


השמלות של קיץ 2024 מהוות לא רק פריט לבוש, אלא הצהרת אופנה שמאפשרת לכל אחת להביע את הסגנון האישי שלה, להרגיש נוח ולהישאר אופנתית בעונה החמה. אילו שמלות נוכל לראות בקיץ הקרוב ואילו דגמים צריכים להיות בארון הבגדים שלכם?  קבלו הצצה לכמה מהשמלות בסגנונות הכי לוהטים ומבוקשים:

שמלות עם מחשוף בגב
מחשוף הגב נחשב לאחד הטרנדים הבולטים בקיץ הזה. הוא משדר אלגנטיות וסקסיות מבלי להיות חשוף מדי, ומאפשר אוורור נעים בימים חמים. שמלות עם מחשוף גב יודעות להדגיש את הגזרה הטבעית של הגוף ועל הדרך להציע מראה נינוח וקליל שמתאים גם ליום וגם לערב.

שמלות בסגנון מעטפת
שמלות מעטפת נחשבת לטרנד נצחי שממשיך להיות רלוונטי בכל עונה של השנה וכמובן שגם בקיץ הזה. הסיבה לפופולריות שלהן היא היכולת שלהן להתאים למגוון סוגי גוף, להחמיא לכל גזרה כמעט ולאפשר לבישה קלה ולא מסובכת. בנוסף, הדגמים שמאופיינים בקשירה צדדית, מאפשרים התאמה אישית לגוף, ומסוגלות להעניק מראה קז'ואלי ונינוח במידה ויילבשו עם סנדלים או לחליפין מראה אלגנטי במידה ויילבשו עם נעלי עקב.

שמלות מאווררות
כשהטמפרטורות עולןת, אין דבר טוב יותר משמלה מאווררת: מדובר בשמלות עם גזרות רחבות, עשויות מבדים קלים ונושמים כמו כותנה או פשתן. הן מעניקות תחושת רעננות ונוחות מקסימלית, ומתאימות ללבישה כל היום, מבוקר עד ערב.

שמלות עם הדפסי פרחים
בגדים עם הדפסי פרחים נחשבים לסמל הרשמי של הקיץ  והם ממשיכים להיות טרנד בולט גם בעונה הזו. הפרחים יכולים להיות קטנים ועדינים או גדולים ומרשימים, בהתאם לסגנון האישי. שמלות עם הדפסי פרחים נחשבות לפריט חובה בכל ארון בגדים ולא משנה באיזו גזרה. הן יוצרות מראה רומנטי ונשי, ומאפשרות לשלב צבעים רבים בלוק אחד.

שמלות בסגנון רטרו
זוהי שעתו הגדולה של סגנון הרטרו שחוזר בגדול ומציע שמלות בסגנון שנות ה-60 וה-70 שמהוות חלק בלתי נפרד מהטרנד הזה. הגזרות הן תמיד קלאסיות, וכמוהן גם הדוגמאות: נקודות, הדפסים גיאומטריים, וקווי מתאר ברורים מהווים רק חלק מהמאפיינים הבולטים של הסגנון. השמלות הללו  מספקות מראה ייחודי ומקורי, שמתאים במיוחד לנשים שרוצות לבלוט ולהביא טאץ' נוסטלגי לארון הקיץ שלהן.

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן