ריסים שעוד לא הכרתם 

עולם הריסים המלאכותיים ממשיך להתפתח ולהציע חידושים מרשימים. אז מה חדש בתחום הזה? תתכוננו לחידושים הכי לוהטים

התאמה אישית מתקדמת
תשכחו מהימים שהייתם צריכים להתאים את הריסים למבנה העין, למדוד, לגזור ולעצב לפני ההדבקה על העפעף. בכל קורס לעיצוב ריסים ניתן ללמוד כי טכנולוגיות חדשות של עיצוב וחיתוך הריסים עוד בשלב הייצור שלהם, מאפשרות התאמה מדויקת יותר של הריסים למבנה העין והפנים של כל אישה, מה שמביא לתוצאה טבעית יותר וכמובן גם לתחושת נוחות מוגברת על העפעף לאחר ההדבקה. במילים אחרות, אם עד היום חיפשתם ריסים שייראו עליכם בול כמו שאתם רוצים, קבלו את הדור החדש של הריסים שייקחו בחשבון את מבנה העין והפנים, כאלה שייראו כמו פילטר של אינסטגרם במקרה הטוב, או כאילו נולדתם איתם במקרה הטוב יותר.

שילוב טיפולים לטיפוח הריסים
שימו לב לבשורה:  החומרים  והטכנולוגיות של היום מאפשרים לשלב בין פעולות טיפוח לריסים הטבעיים לבין הדבקה של ריסים מלאכותיים מעליהם וליהנות משני העולמות (כמו לעשות אימון כושר ובמקביל לאכול פיצה).

מתאים לכם? כדאי לדעת כי גם אם מדביקים, מלחימים או מבצעים טיפול להרמת ריסים, ניתן לשלב את הגישה החדשנית שמשלבת בין טיפוח הריסים הטבעיים לבין השימוש בריסים מלאכותיים. שימוש בחומרי הזנה לריסים שמעודדים צמיחה ושיקום של סיב השערה, מה שמאפשר לשמור על בריאות הריסים הטבעיים תוך שיפור המראה הכללי.

חומרים חדשים
התרגלתם לריסים  שמודבקים על רצועת פלסטיק קשיחה ומעיקה? תשכחו מזה!  הבשורה החדשה היא ריסים שעשויים מחומרים  קלילים וטבעיים כמו סיבי משי שגם נראים סופר טבעיים על העין וגם לא מכבידים על העפעף, כך שאפילו בסביבה הקרובה אליכם לא ישימו לב שהדבקתם תוספות.

מבט ממגנט
לא מסתדרים עם הדבק? אפשר להצמיד את הריסים באמצעות מגנט לריס הטבעי וזהו, זה קורה! הריסים המגנטיים הגיעו אלינו לפני כמה שנים והם כאן כדי להישאר. הריסים המלאכותיים נצמדים לריסים הטבעיים באמצעות מגנטים זעירים, ללא צורך בדבק מה שפותר בעיות של אלרגיה לדבק או רגישות יתר, וגם מאפשר לכל מי שמסתבך עם הדבקה עצמית להגיע לתוצאות מרשימות בלי מאמץ, לכלוך או יכולת עבודה מדויקת.

לעולם ירוק וחסכוני יותר
למה לקנות ריסים חדשים כל הזמן?  ניתן למצוא  ריסים שאפשר להשתמש בהם שוב ושוב, מה שחוסך כסף וגם מסתדר היטב עם תאוריית הקיימות הסביבתית, סוג של WIN-WIN  . גם בחברות האיפור והריסים הבינו כי פיתוח ריסים עמידים יותר לשימוש חוזר מהווה מגמה חשובה: הדבר לא רק מפחית עלויות, אלא גם ידידותי יותר לסביבה, מה שמתאים לצרכנית המודעת של ימינו.

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן