לפעמים צריך רק חגורה, או עגיל

תגידו שלום לכל האקססוריז שכדאי להחזיק בארון כדי שהקיץ שלכם יתאפיין בסטייל מושלם

הרבה בוגרי קורס סטיילינג ידעו לומר לכם את המשפט הבא:   אין צורך להחזיק המון פריטי לבוש בארון הבגדים, אם יש לכם את אביזרי האופנה (האקססוריז) הנכונים. ואכן, אביזרי האופנה נחשבים לכמעט נצחיים והם מסוגלים ללוות את כל הפאשניסטים באשר הם לאורך שנים ולו רק בגלל שהנחיצות שלהם אינה פגת תוקף.

אביזרי אופנה מהווים חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל שלנו, ובקיץ הנוכחי הם משחקים תפקיד עוד יותר מרכזי ביצירת מראה אופנתי ומרשים. בהשוואה לרכישת בגדים, כשרוכשים אביזר אופנה לא חייבים ללכת דווקא על פריטים יקרים של מעצבי -על ואפשר בהחלט להסתפק בפריטים במחירים נגישים שבעת השימוש ישדרגו לנו כל לוק ובנוסף ישמשו אותנו גם ליצירת מראות אופנתיים רבים, בשונה מבגד אופנתי ככל שיהיה, המסוגל לייצר רק מראה אופנתי אחד.  

במילים אחרות, אביזרי האופנה מאפשרים לכם לרענן את המלתחה שלכם ולהתאים אותה לטרנדים העדכניים ביותר, מבלי להחליף את כל הבגדים. השקיעו באביזרים איכותיים ורב-תכליתיים, והם ישרתו אתכם לאורך כל הקיץ ומעבר לו.

בקיץ הנוכחי אנו רואים חזרה לסגנונות רטרו של שנות ה-90 ושנות ה-2000, לצד אלמנטים טבעיים ואורגניים. צבעים בולטים ועזים מככבים לצד גוונים פסטליים רכים. אם בא לכם על סטייל קייצי במראה מתוחכם ולא מתאמץ, זה מה שתצטרכו בארון הבגדים:

משקפי שמש:
מלבד אפקט ההגנה על העיניים, משקפי שמש נחשבים לפריט אופנה מרכזי. בקיץ הנוכחי נוכל לראות מסגרות גדולות ונועזות לצד עיצובים בסגנון רטרו. בחירת משקפיים המתאימים למבנה הפנים שלכם תשדרג כל הופעה. בעונה הנוכחית תמצאו לא מעט משקפיים מעוצבים בסגנון שנות ה-90 עם מסגרות דקות ועדשות קטנות לצד משקפי הטייסים הנצחיים ואפילו משקפיים חתוליים שיוסיפו מגע של רטרו אלגנטי.

כובעים:
זה לא משנה במה תבחרו: כובעי קש רחבי שוליים, כובעי בייסבול אופנתיים או כובעים רחבי שוליים – כולם יככבו הקיץ. הם לא רק מגנים על הראש והקרקפת מפני השמש, אלא גם מוסיפים אמירה אופנתית כללית. בחנויות תוכלו למצוא כובעים רחבי שוליים עם הדפסים קיציים  וססגוניים לצד כובעי מצחייה שיגנו עליכם מהשמש בסטייל ואפילו בנדנות ומטפחות ראש שיוסיפו מגע בוהמייני לכל לוק

תכשיטים:
שרשראות זהב עבות, עגילים גדולים וצמידי קרסול  צברו פופולאריות בשנים האחרונות והם כאן כדי להישאר גם בקיץ הנוכחי.  שילוב נכון של תכשיטים יכול להפוך מראה פשוט למתוחכם ומעניין. לדוגמה שימוש בשרשראות פנינים בגרסאות מודרניות ולא מסורתיות שיוסיף אלגנטיות, שימוש בעגילים גדולים וצבעוניים שימשכו תשומת לב ויוסיפו צבע, או שימוש בטבעות מרובות יחד ליצירת מראה אקלקטי.

תיקים:
שימוש בתיקי קש או בתיקי רפיה גדולים יהיו מושלמים לבילוי על החוף וגם לטיולים קצרים.  תיקי כתף קטנים וצבעוניים ואפילו תיקי מעצבים (תלוי באפשרויות שלכם) יהוו את הבחירה המושלמת לקיץ. הם מוסיפים בקלות רבה שדרוג עניין למראה הכללי ויתאימו לכל אירוע.

נעליים:
סנדלים שטוחים מעוצבים, כפכפים אלגנטיים ולצידם אפילו נעלי פלטפורמה מככבים בעונה הנוכחית. היות  והנעליים מהוות את  הבסיס לכל מראה, הרי שבחירה נכונה שלהם תשלים כל מראה שתבחרו.

חגורות:
נכון, צריך את המותן הנכונה כדי לחגור את החגורה האולטימטיבית אבל אל תשכחו שחגורות רחבות וצבעוניות יוסיפו עניין ויקפיצו כל מראה, אפילו הפשוט ביותר. חגורות יכולות להדגיש את המותניים ומלבד זאת להקפיץ כל מראה מונוכרומטי באמצעות נגיעה של צבע. בכונה הנוכחית נוכל למצוא גם חגורות שרשרת שיעניקו  מראה אדג'י ומתוחכם לצד חגורות קש שישתלבו היטב עם המגמה הטבעית והאורגנית.

האם חובה להשתמש בכל האביזרים?   ממש לא.
זכרו כי הטרנדים מהווים "רק" המלצות. ולכן חשוב שתבחרו אביזרים שמתאימים לסגנון האישי שלכם ושמרגישים לכם נוח.  שימוש מושכל ובחירה נכונה של פריט או שניים, יוכל  להפוך כל הופעה לייחודית ומרשימה. הקפידו לבחור פריטים שמשתלבים זה עם זה ועם סגנונכם האישי. ותמיד תזכרו כי האביזרים הם ההזדמנות שלכם להביע את אישיותכם ולהפגין את הטעם האופנתי שלכם לאורך זמן.

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן