שקיעתו של הסומק

קחו שימר, ברונזר, סומק והצללה ותמרחו אותם על הלחי בסדר יורד. מה קיבלתם? אם אתם חזק בטיקטוק, כרגע עשיתם "סומק שקיעה".

פעם קראנו לזה "סומק פיסולי" ועד היום בקורס לאיפור מקצועי אנו מחשיבים את הסומק המחטב, זה שמגיע עם הארה ושימר מעליו ועם הצללה מתחתיו כחלק מתהליך המורפולוגיה- פיסול הפנים ומכאן גם שמו: סומק פיסולי.

רק מה? עידן הטיקטוק המציא שמות בומבסטיים למראות איפור פופולאריים ולטכניקות איפור מוכרות. הטיקטוק לקח את האיפור הקלאסי, ניער ממנו את האבק ואת השם המיושן וכינה אותו בשם חדש. כך יצא שהסומק הפיסולי הפך להאשטאג הכי חם לאחרונה "סומק שקיעה" או אם תרצו #SUNSETBLUSH  ולנו לא נותר אלא להתרגל לשם החדש.

כיאה לשקיעה קלאסית, פיסול עצם הלחי נעשה באמצעות סומק ורוד- פוקסיה המשולב עם ברונזר כתום/אפרסק וכמובן הייליטרים/שימרים בגווני הזהב.

פלטת סמקים בגווני שקיעה לרכישה באתר ירין שחף

אם כל המידע הזה הצליח לבלבל אתכם,  אתם לא לבד ובדיוק עבור זה נוצרו שלל סרטוני ההדרכה בטיקטוק שמלמדים איך ליצור את ה"סאנסט בלאש" אותו "סומק שקיעה"

על מה חשוב להקפיד?
החלק החשוב הוא למרוח את מוצרי האיפור על עור הפנים בסדר וברצף הנכון: אין זה משנה אם בחרתם לעבוד במוצרים רטובים (סומק/שימר/הייליטר/הצללה במרקם קרמי )  או בסומק /שימר/היילטר /הצללה במרקם של אבקה יבשה. מה שחשוב הוא סדר המריחה:   

פלטת שימרים בגווני שקיעה לרכישה באתר ירין שחף

איך יוצרים את הלוק?
הקפידו למרוח את ההיילייטר בנקודה הגבוהה ביותר של עצמות הלחיים (זהו המקום הקלאסי למקם אותו), ולאחר מכן שלבו את גוון הסומק ממש מתחתיו על מנת ליצור אפקט "הרמה" של עצמות הלחיים.  חשוב לזכור למזג בין השניים או באמצעות ספוגית (אם איפרתם באמצעות  חומרי איפור "רטובים") או באמצאות מברשת סומק צפופה (במידה ואיפרתם באמצעות חומרי איפור "יבשים")

פלטת שימרים בגווני שקיעה לרכישה באתר ירין שחף

באילו צבעים כדאי להשתמש?

הבחירה הקלאסית המומלצת תהיה תמיד שילוב של שני גווני סומק – אחד ורדרד יותר והשני כתמתם יותר (לחליפין יכול להיות גם ברונזר) ושם המשחק הוא הטשטוש והמיזוג ביניהם. לאפקט הרמה נוסף השתמשו גם בהייליטר בגימור מבריק (שימר) או מאט (הארה) ואת כל זה מזגו היטב כל מנת שהגוון שיתקבל יהיה אחיד ומדורג בגווני השקיעה:  ורוד- כתום-זהוב -אש

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן