שובו של ההיילייטר

כבר היינו עם שימר במראה מבריק ובלי שימר במראה מאט ומה עכשיו? קבלו את הטרנד הנוכחי של הברק המרומז

כל העולם מדבר על זה, על הבמות של התצוגות הגדולות רואים את זה ולא ירחק זמן עד שהאופנה הזו תגיע גם אלינו ולא רק למי שלמד/ה קורס איפור מקצועי :  מראה המאט אאוט, המראה המבריק אאוט ומה שמסתמן כטרנד אופנתי שהולך להשתקע כאן ולהתקבל בסבר פנים יפות הוא המראה של הברק המרומז, כזה שאפשר לייצר בעזרת שימוש בסומק קרמי, מעט היילייטר וזהו.

טובי המומחים העולמיים בתחום האיפור טוענים כי מעט זוהר על עור הפנים יכול לפעול כדי להאיר ולהעיר אותם, תוך שלא מוותרים לרגע על הלוק הטבעי והלא מתאמץ, שמשדר פשטות יפה. לעיתים תעדיפו להשתמש בסומק והיילייטר יחד ולעיתים תעדיפו רק אחד מהם: כך או כך זוהי שעתם היפה של  הסמקים במרקם סטיק ושל הקרמים המבריקים שמכונים "היילייטר". הכוונה ליצור באמצעותם הברקה עדינה ומרומזת שתיראה טבעית ולא דומיננטית מדי (כפי שנראה שימוש בשימר) ומאידך לא להותיר את עור הפנים במראה עמום, אטום ומאט, מה שעלול לגרום לו לאבד את המראה החי והבריא שלו.

פריימר לעור זוהר לרכישה באתר ירין שחף
פריימר לעור זוהר לרכישה באתר ירין שחף

כדי לאפר את עצמכם או אחרים במראה הזוהר המרומז, התחילו במריחת קרם לחות על עור הפנים ולאחר ספיגתו מרחו על העור פריימר כדי לשפר את מצב הרוויה והזוהר של העור. לאחר מכן תוכלו למרוח מייקאפ במרקם קליל ביותר או אפילו קונסילר איכותי באופן נקודתי בלבד, על פי צרכי העור.

הוסיפו היילייטר נוזלי או סומק קרמי על באזורים ה"גבוהים" של הפנים – עצמות הלחיים, עצם הגבה,  מרכז המצח ומורד האף. את האזורים שנוטים להיות שומניים ולהבריק , מומלץ לפדר באופן נקודתי ובכל מקרה סיימו את האיפור עם מגע קל של סומק להענקת נקודת צבע "בריאה".

מייקאפ בגימור קורן לרכישה באתר ירין שחף
מייקאפ בגימור קורן לרכישה באתר ירין שחף

איך תזהו היילייטר?
לא מעט היילייטרים מסתתרים תחת הגדרה של "שימר" מוצק או נוזלי. לכם נותר רק לבחור על פי הקריטריונים שלכם:

סוג העור של המאופרת
תחליבים מבריקים בעלי גימור מבריק, ייראו במיטבם על בעלי עור יבש. לבעלי עור שמן מומלץ שלא להשתמש  בהיילייטר תחליבי על מנת לא ליצור מראה עמוס ומבריק מדי אשר ייראה מיוזע.

להתמזג עם גווני האיפור
חשוב להתאים את גוון הגימור של ההיילייטר למראה האיפור הכללי. כך לדוגמה, מראה איפור אשר נעשה בעזרת גווני איפור ורודים, ישתלב בהצלחה עם היילייטר בגימור ורדרד. מראה איפור בגווני ברונזה, ישתלב עם היילייטר בגוון זהוב וכן הלאה.

רמת הברק הרצויה 
להיילייטרים שונים יש נטייה להבריק בדרגות שונות. ככל שתעדיפו ללכת על לוק מבריק יותר, הוא יחמיא לצעירות יותר. דווקא לעור של נשים בוגרות, פחות  מומלץ להשתמש בהיילייטר, משום שיש לו נטייה להבליט את מראה הקמטוטים בעור הפנים.

שימר נוזלי לרכישה באתר ירין שחף
שימר נוזלי לרכישה באתר ירין שחף

סיימו עם סומק
הסומק יכול להיות במרקם קרמי, מהסוג שמגיע באריזת סטיק, עפרון או במיכל/ קופסה ומשלב פורמולה לחה, שמחליקה על העור ומותירה מראה זוהר. שיטת האיפור הזו הינה אידיאלית להארת עור עייף ויבש, כמו עור בוגר או עור מיובש וכמובן אינה מומלצת לבעלות עור שמן.

הנחה נכונה של סומק ובחירת גוון מחמיא, יכולה לעשות שדרוג גדול למראה האיפור, משום שגוון נכון ל סומק "מרים" את מראה עצמות הלחיים, מה שמשפר באופן מיידי את מראה הפנים.

על מנת ליצור גוון זוהר וקורן במיוחד של עור הפנים  ו"לעזור" להיילייטר, העדיפו להשתמש בשני גוונים של סומק: הראשון טבעי ואילו השני בגוון צבעוני וקורן, עם גימור מעט מבריק. הניחו תחילה את הגוון הטבעי ומעליו העניקו "נגיעה" של גוון צבעוני וקורן. כל אחד מהגוונים הללו עלול להיות "לא מספיק" לאיפור כשהוא מונח לבדו, אולם יחד הם יוצרים שילוב בעל מימד, עומק, צבע וגימור מרהיב.

סומק סטיק לרכישה באתר ירין שחף
סומק קרם לרכישה באתר ירין שחף
סומק נוזלי לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן