פתאום בא הפרום

לא שריינתם לעצמכם שירותי איפור לפרום? אל דאגה!  עם ההסברים שלנו תוכלו להתאפר באופן מקצועי לגמרי לבד!

בור לא מעט נערות וגם לא מעט מאפרים מקצועיים, האירוע הנוצץ של השנה מגיע עוד מעט:  מסיבת הסיום של כיתה י"ב (או אם תרצו "הפרום") מחייבת הופעה סופר מתוקתקת של איפור עמיד, כזה שיוכל לשרוד ערב שלם וגם להצטלם טוב ולהיראות מצוין ברשתות החברתיות. גם אם לא סיימתם קורס איפור מקצועי תוכלו ללמוד בקלות כמה טיפים חשובים ושווים שיאפשרו לכם להתאפר באופן מקצועי ומושלם.

פנים נקיות יבטיחו בסיס מושלם
נכון, לא תמיד יש כוח לזה, אבל בדיוק כמו שציור לא יצא טוב אם הנייר שעליו מציירים פגום או מלוכלך, כך גם עור הפנים שמתנהג בדיוק אותו הדבר. אז לפני שאתן מתחילות למרוח את שלל תכשירי האיפור, תוודאו שעור הפנים נקי

מים מיסלריים לניקוי הפנים לרכישה באתר ירין שחף

אל תוותרו על הפריימר
לפני תחילת מריחת המייקאפ,  השתמשו בפריימר מהסוג שימנע מהנקבוביות להפריש שומן, כך שעור הפנים לא ייראה מיוזע במהלך הערב. גם לפני תחילת מריחת הצלליות, מרחו פריימר עפעפיים שמבליט את צבעה הטבעי של הצללית (כך שתיראה על העין בדיוק כפי שהיא נראית באריזה). בנוסף, הפריימר גם מקבע אליו את הצללית לאורך זמן על מנת שזו לא תתפוגג.  באזור השפתיים מרחו פריימר שיעניק לחות, ישקם עור יבש וימנע מהשפתון לזלוג לאחר מריחתו.

פריימר אנטי שיין לרכישה באתר ירין שחף
פריימר לצלליות לרכישה באתר ירין שחף
פריימר לשפתיים לרכישה באתר ירין שחף

להתאים את האיפור לצבע הבגד- כן או לא?
תמיד מומלץ שצבעי האיפור יהיו בהרמוניה עם גווני הבגד, אבל המנעו מלהגזים: אם הבגד שלכם הוא ורודף הרי שצללית ורודה, סומק ורוד וליפסטיק ורוד יהיו קצת "טו מאץ" ויעניקו לכם מראה מתאמץ ואולי אפילו מגוחך מדי. העדיפו תמיד את הלוק הניטרלי הטבעי והזוהר בגווני העור שלכם ואם חייבים לשלב רמז שיתכתב עם צבע הבגד שלכם – לכו על זה אבל אל תגזימו: שפתון או צלליות בגוון הבגד בהחלט יכולים להספיק ולעשות את ההקשר המבוקש.

איפור עמיד -חובה
אין דבר שיותר מבאס מלגלות שהמסקרה שלך נמרחה או שהשפתון התפוגג. אם זה קורה רגע לפני (או אחרי) שמצטלמים, זה אפילו מבאס יותר.  איך נמנעים מזה?  משתמשים במוצרים עמידים שלא נוזלים או נמרחים: מסקרה שמופיעה עליה המילה WATERPROOF תבטיח אפס נזילות בזיעה, דמעות ואפילו במסיבת בריכה. מייקאפ שמופיעות עליו המילים LONG LASTING /LONG LASTING  יבטיח שהבסיס יישאר עד סוף הערב וגם יצטלם כמו שצריך ושפתון עמיד מבטיח שהוא ימשיך להיראות גם אחרי אוכל, שתיה ונשיקות.

מייקאפ עמיד לרכישה באתר ירין שחף
מסקרה עמידה לרכישה באתר ירין שחף
שפתון עמיד לרכישה באתר ירין שחף

רעננו את הלוק בכל הזדמנות
מומלץ להצטייד בספריי פיקסר שיימצא בתיק שלכם ויעניק בהתזה אחת בדיוק, את החידוש והריענון שאתם צריכים. מדובר בנוזל שגם מקבע את האיפור הקיים וגם מעניק לוק חיוני לעור הפנים.

פיקסר מקבע איפור לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן