- מאפרים מתחילים – אפרו, אל תדברו יותר מדי, ובעיקר לא על פגמים. אפּרו במקצועיות וביעילות מבלי לייגע את הלקוח, ובכל מקרה תנו לו לבחור את נושא השיחה.
- מאפרים מתחילים נוטים להתלהב מלקוחות מפורסמים. אנא, כבשו את היצר. המפורסמים מעוניינים בשקט ואינם זקוקים לקריאות התפעלות והערצה של מאפרים. אם יש לכם מחמאה אמיתית מהלב – אמרו אותה בנועם ובעדינות. כמו כן, לעולם אל תחשפו בפני איש פרט כלשהו, שנודע לכם על הלקוח המפורסם במהלך עבודתכם עימו.
- אל תבקרו ואל תשפטו לקוחות על מצב העור שלהם, על הזנחה או חוסר טעם שלהם. אם ברצונכם לתת "המלצה" אישית של מאפרים – הקדימו לה מחמאה קטנה.
הציעו ללקוחותיכם כמתנה סדנת איפור בהנחייתכם – מחווה כזו עשויה לשמר את הלקוחות, ולהעלות את קרניכם בעינם כבני אדם ולא רק מאפרים.