מרילין לא טעתה

איזה צבע שיער תבחרו לקיץ הקרוב ולמה זה חייב להיות בלונד?

טרנדים חמים בעולם היופי כוללים תמיד גם מגמות של שיער. מלבד עיצוב השיער עצמו, נושא שנלמד בכל קורס לתסרוקות, קיים גם עניין בחירת צבע השיער שמושפע תמיד מכל מה שמתרחש על במות התצוגות ומעולם האופנה עצמו. מאז ימי מרילין מונרו ועד לימינו, נחשב הבלונד לצבע שיער מנצח שאין שני לו.

ואכן, אחת המגמות הבולטות ביותר היא ללא ספק השיער בגוון הבלונדיני, שחוזר ובגדול. אם בעבר היו גווני הבלונד שמורים ליחידות סגולה בלבד, הרי שהקיץ הזה הבלונד הופך לנחלת הכלל, עם מגוון רחב של גוונים שמתאימים לכל אחת. בין אם אתם אוהבים את הבלונד שלכם בגוון זהוב, חיוור או פסטלי, אין ספק שבקיץ הזה תמצאו את הבלונד המושלם עבורכם או במילים אחרות: לא משנה באיזה צבע שיער תבחרו לעונה הקרובה, העיקר שיהיה בלונד!

הבלונד הזהוב נחשב לבחירה הקלאסית והאלגנטית ביותר של הקיץ. גוון זה משדר חום, זוהר ונוכחות, ומתאים במיוחד לבעלי גוון עור חם. הוא מעניק מראה מלכותי ויוקרתי, ומתאים גם למראה יומיומי וגם לאירועים מיוחדים. הבלונד הזהוב חוזר בגרסה מתוחכמת יותר, עם נגיעות של ברק שגורמות לשיער להיראות בריא ומלא חיים.

הבלונד החיוור נחשב לאחד מהגוונים הדרמטיים ביותר שתוכלו לבחור. מדובר בגוון בלונד מאוד בהיר, כמעט לבן, שמעניק מראה מודרני וחדשני. גוון זה מתאים במיוחד לבעלי גוון עור בהיר, ויוצר קונטרסט מרשים שמושך את העין. הבלונד החיוור  נחשב לבחירה המושלמת למי שמחפש לוק מתוחכם ואופנתי, עם טוויסט עדכני.

אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, הבלונד הפסטלי הוא הבחירה המושלמת עבורכם. מדובר בגוון בלונד בהיר מאוד עם נגיעה של גוון  פסטלי עדין – כמו ורוד, סגול לילך או תכלת. גוונים אלה משדרים כוח ונשיות ומהווים את הבחירה האידיאלית למי שרוצה להוסיף קצת צבע לחיים, בלי לוותר על המראה הבלונדיני הקלאסי. הבלונד הפסטלי מתאים במיוחד לגילאים הצעירים יותר ולכל מי שאוהב להתנסות בטרנדים חדשים.

איך תבחרו את  הבלונד המושלם עבורכם?

התחשבו בגוון העור: גוונים חמים של בלונד מתאימים לגווני עור חמים, וגוונים קרים של בלונד חיוור ופסטלי מתאימים לגווני עור קרים.

התחשבו בגוון העיניים:  בלונד זהוב מחמיא לעיניים כחולות וירוקות, ובלונד חיוור יתאים יותר לעיניים  בגווני כחול או כחול/אפור.

התחשבו בסגנון האישי: אם אתם בעניין של מראה טבעי, בחרו בגוון בלונד זהוב או חיוור. מצד שני, אם בא לכם להפציץ עם לוק נועז, העדיפו בלונד פסטלי או בלונד חיוור על גבול הפלטינה.

צבעתם לבלונד?  כך תתחזקו ותשמרו על הגוון:

ניקוי:  העדיפו להשתמש בשמפו ובמרכך ייעודיים  לשיער בלונדיני שיסייעו לשמור על הצבע שלכם וינטרלו את הגוון הצהבהב.

הזנה: הקפידו למרוח מסכה מזינה פעם בשבוע לפחות. המסכה תשמור על השיער רך ומבריק.

הגנה: הקפידו על הגנה משמש (כן, גם לשיער!)  שימוש במטפחת או כובע, ואפילו ספריי הגנה ייעודי לשיער שמכיל SPF בדרגה גבוהה, ימנעו את דהיית הצבע מהשיער.

שמפו סילבר לרכישה באתר ירין שחף
שמו לשיער מובהר לרכישה באתר ירין שחף
מרכך סילבר לרכישה באתר ירין שחף
מסכת סילבר לרכישה באתר ירין שחף
1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן