העור שמן?  המייקאפ לא!

האם ידעתם שיש מייקאפים שמותאמים בדיוק לעור השמן שלכם וישמרו עליו שלא יבריק?  

אם התברכתם בעור שמן אתם בטח מכירים את התכונה שלו להבריק בדיוק בזמן הלא נכון, מה שהופך את עור הפנים לכזה שנראה מזיע בצילומי הסלפי או בכלל. שימוש במייקאפ ופודרה לרוב מונעים את התופעה אבל לעיתים עלולים להביא לתופעה אחרת של התפרצות פצעונים או בעיות עור נוספות.  

זו הסיבה שבחירת מוצרי איפור ייעודיים לעור שמן הינה חשובה מאד ובמיוחד בחירת המייקאפ.

מייק אפ ייעודי לעור שמן מבוסס לרוב על פורמולה הכוללת חומרים שיתאימו לעור ויעשירו אותו במידה הנכונה מבלי להכביד עליו. עוד מכילה הפורמולה חומרים אחרים המסייעים לספיחה של עודפי שומן, מה שימנע מעור הפנים להבריק לאורך השעות שלאחר האיפור. מה שהפורמולה לא מכילה זה שמנים ושומנים, אותם חומרים אשר עלולים לצמד המילים שיגרום לעור הפנים לייצר פצעונים לאורך זמן.

עניין נוסף שמאתגר את בעלי העור השמן הינו עמידות האיפור:  מכיוון שעור הפנים מפריש שומן בקצב מוגבר, עמידות האיפור נפגעת והאיפור מתפוגג לאחר זמן קצר ברוב המקרים. כשבוחרים במייקאפ נטול שומן, הבעיה הזו נפתרת עוד לפני שהיא מתחילה ברוב המקרים משום שהמייקאפ הזה מסייע לאיפור להישאר במקומו ולא לזוז לאורך זמן בלי צורך בטאצ'אפ או בקיבוע נוסף.

מייקאפ נטול שומן לרכישה באתר ירין שחף

איך תמצאו את סוג המייקאפ הנכון?
צמד המילים שאתם צריכים לחפש על המייקאפ שלכם הינו OIL FREE , מה שמעיד שהמייקאפ נטול חומרים שומניים.  דבר נוסף שאפשר ורצוי להקפיד עליו הינו צמד המילים NON COMODOGENIC (אינו אוטם נקבוביות), מה שמבטיח בוודאות כי המייקאפ לא יאטום את הנקבוביות של עור הפנים שלכם בזמן האיפור ולאחריו, דבר חשוב במניעה של היווצרות פצעונים. שני המושגים הללו צריכים להיות מוטבעים על אריזת המייקאפ החיצונית, או על המוצר עצמו.

מייקאפ נטול שומן לרכישה באתר ירין שחף

מה חשוב לעשות לפני המריחה?
מומלץ מאד להסיר שומן עודף מעור הפנים ולכן חשוב לשטוף את הפנים בעזרת סבון פנים כדי לנקות שאריות שומן. לאחר ייבוש הפנים ניתן למרוח פריימר ייעודי לעור שמן שסופח עודפי שומן וחלב ושומר על מראה מאט

פריימר לעור שמן לרכישה באתר ירין שחף

את המייקאפ מומלץ להניח על העור בעזרת מברשת ייעודית שתיכנס לכל נקבובית בעור ותבטיח הנחה של שכבה דקה ומדויקת. לאחר המריחה מומלץ לקבע את המייקאפ בעזרת פודרה ייעודית ו/או ספריי מקבע כדי שהאיפור יישאר במקומו.

מכחול להנחת מייקאפ לרכישה באתר ירין שחף
פודרה אנטי שיין לרכישה באתר ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן