הכל הולך?חכו עד שתראו את זה!

נכון שבאופנה ובאומנות  אין דבר כזה שאין דבר כזה, אבל שילוב של איפור בגווני ניאון נועזים עם גווני פסטל רכים עוד לא נראה. עד עכשיו לפחות

עולם האיפור, בדיוק כמו עולם האופנה מושפע מטרנדים וממגמות. בכל קורס לאיפור מקצועי מלמדים כבר בשלב הראשון, כי הלוקים המופרעים ביותר, גם בתחום האיפור וגם בתחום האופנה, נועדו רק למשוך את תשומת הלב והעין ובטח שלא להיות "לבישים". במילים אחרות אותם לוקים לא נועדו על מנת שמישהו יצא לרחוב כשהוא או היא לבושים או מאופרים בסגנון סופר קיצוני.

מצד שני אם נסתכל קצת מעבר לעולם הביוטי, יש כאן אמירה של ממש: שילוב בין איפורים בגווני ניאון ואיפורים בגווני פסטל נראה אולי מופרך, אבל אין ספק שהוא מציג לנו דרך נוספת של ביטוי עצמי ואינדיבידואלי.  בעידן שלנו בו הצורך בגיוון ובהכלה רק הולך ומתגבר,  הטרנדים הללו שאולי נראים מוזרים למי שלא חי את התחום, מחזקים את האנשים ומעודדים אותם לאמץ את זהותם הייחודית ולהביע את עצמם באופן אותנטי בעזרת אומנות האיפור

האיפור בגווני פסטל שמזכיר לנו פרחים עדינים ומורכב מגווני הוורוד-תכלת-לבנדר, התקבע בתודעה של כולנו כסמל לאלגנטיות ונשיות ששואב את השראתו מהטבע וכמעט תמיד הצליח להכניס  קסם ורומנטיקה אל מראות האיפור שאנו יוצרים.

מהצד השני של ספקטרום הצבעים ניתן למצוא את האיפורים בגווני הניאון: אותם צבעים עזים ונועזים שמתבלטים באנרגיות שיא ושואבים את השראתם מהאורות הבוהקים של הנופים האורבניים והנוף העתידני, מה שמעניק המון תעוזה ואמירה יצירתית למראות האיפור.

עכשיו תעשו ניסיון ותערבבו את שני הסגנונות יחד: פשוט תתאפרו או תאפרו בצבעים שמשלבים קצת מהפסטלים וקצת מהניאונים – מובטח לכם שתקבלו לוק איפור מטורף ורבגוני שמסוגל לתת מענה למגוון רחב של סגנונות, אופנות והעדפות ולו רק בגלל שהיצע צבעים גדול כל כך מאפשר לכל אחד ואחת "למצוא את עצמו/ה" בסגנונות הרבים הפוטנציאלים  שהוא מעניק, לחקור ולנסות מראות  חדשים ואפילו לערער מעט את גבולות "נורמות היופי"  המסורתיים לטובת גרסה קצת פחות שגרתית והרבה יותר בועטת.

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן